perjantai 11. huhtikuuta 2014

Sick of being sick.

Nämä kuvat kuvaavat mun viikkoa varsin elävästi. Kipeä olen ollut potenssiin kymmenen, tylsää on ollut potenssiin sata ja herkuteltua on tullut lievästi sanottuna potenssiin tuhat.
Mikään ei oikein maistu kunnolla paitsi kaikki epäterveellinen joten olen panostanut siihen, koska 
girl's gotta eat.
Suurin ongelmani on kaiken kivunlievityksen ohella ollut se että mitä tv-sarjaa haluaisin katsoa. Välillä on ollut hirveän ristiriitaisia tunteita kun tekisi mieli katsoa iloista Serranon perhettä, välillä vaipua Täydellisten naisten juonikkaaseen maailmaan. First world problems.
Jos ihan oikeasti unohdetaan sarkasmi ja muu hauska, niin onhan tämä ollut tympeä viikko ja ärsyttää olla töistä pois kun sielläkin olisi ollut hauskoja tapahtumia, mutta on ollut ihan hyvä pysähtyä ja levätä. Olen sitä mieltä että on helpompi sairastaa kunnolla tauti pois kun lähteä riekkuman puolikuolleena töihin sillä se monesti vaan pitkittää sairauskierrettä. Onneksi veli on ollut lukulomalla ja iskäkin kipeänä niin ei ole yksin tarvinnut tylsistyä :)
Äiti toi hullareilta mukavia tuliaisia, mm. leggingsit ja suukkoja, ne piristivät hieman :)
Ja irtokarkkipussit on nykyään paljon söpömmälä kuosilla varustettuja :) 
Ps. mulla menee hermo tuohon karkkipeliin (oon niin koukussa).










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti