tiistai 3. kesäkuuta 2014

Hetken maailma on sun

Hello!

Tulin juuri töistä ja nyt muistin taas palata tänne blogin ääreen. 
Viime viikon juhlat on juhlittu ja paluu ns. arkeen tapahtunut. 
Yo-juhlat ja valmistujaiset sujuivat loistavasti hieman kalseasta säästä huolimatta. Kaikkia rakkaita, sukulaisia ja tuttavia tuli tavattua paljon ja juhlat jatkuivat joidenkin kanssa vielä aamuun asti :) Kerron enemmän juhlista (ja asusta) kunhan saan kaikki 500 kuvaa karsittua ja muokattua. Niistä  varmaan puolet on kuvia kukista, olen varmasti ollut floristi edellisessä elämässäni hah!
Nyt kun tännekkin on saapunut taas kesä niin taidankin keittää kupposen kahvia jälkkäriksi ja lähteä tuonne ulos nauttimaan :) Ihanaa!
Kuvituksena otoksia viimeaikaisista ostoksista ja muuten vain kesäisistä jutuista :)




Viime kesän käytetyimmät mekot, ihan lempparit :) Ginan alesta muistaakseni 5e/kpl :) Nuo on pysyny tosi hyvinä vaikka on pesty monesti!



Raikas lounas salaatti!



Ginasta, aivan täydellinen päällä!



Alaosat 2e/kpl Lindex, Yläosa H&M 12,95e.



Päiväkahvit terassilla!


Nam! Herkkuja! Lidlistä!





"Äiti päästä minut"


Pupu helleasunnossaan :D Ruoho ON vihreämpää aidan toisella puolella!





Minun rakas!


Paras välipala!


Lidlistä saa parhaat juomat kesällä!





Taitava työkaverini oli tehnyt mulle "läksiäis" kimpun, ihana!


Mun ihanat tyynyt!

2 kommenttia:

  1. mitä mä sanon ekana? ensinnäkin nuo viime kesän käytetyimmät mekot näyttää kivoilta, toiseksi nuo oranssit bikinit on aivan liian ihanat, kolmanneksi nuo ruusut on kivan piristävät, neljänneksi oon vähän kateellinen teidän päiväkahveille, viidenneksi nuo tyynyt on mun mieleen... pitäiskö lopettaa? ihana postaus täynnä kivoja kuvia!

    by-mmaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mitä mä tuohon sanoisin ekana?! :D Kiitos paljon, piristit mun päivää! :)))

    VastaaPoista