torstai 6. kesäkuuta 2013

Tuon sieluni rantaan, sen otatko vastaan?

Pieniä yksityiskohtia rakkaista esineistä.


Tän kesän lempi bikinit :)

Kirpparilta bongatut vaaleanpunaiset lasiset kynttilänjalat, rakkautta ensisilmäyksellä!
Tykkään nuista Ikean valkosista laatikoista, kätkee kätevästi kaiken turhan...


Mun rakas paska vanha läppäri ja taustakuva jota en tunnesyistä voi vaihtaa, hah + Hello Kitty

Dream catcher ostettu aikoinaan Kreikasta

Tauluseinä, mun lemppari on tuo Sheryl Crown laulusta otettu lyriikka, vasemmalla ylhäällä. Kyseinen biisi on mulla myös soittoäänenä, se kuvastaa aika paljon mun ajatuksia onnellisuudesta...
"If it makes you happy, it can't be that bad".

Tapetti, joka joutaisi vaihtoon mun mielestä... Liian tunkkainen muuten vaaleaan ja heleään huoneeseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti