perjantai 13. syyskuuta 2013

Her heart was a secret carden and the walls were very high

Haasteen säännöt :

1. Kiitä haastajaa
2. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 faktaa itsestään.
3. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
4. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
5. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa.
6. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
7. Ei takaisin haastamista.

Kiitos Satu!


11 Faktaa itsestäni:

1. Olen tosi herkkä, aivan äärimmäisen siis :D Herkistyn kaikesta ja aina tulee haikea mieli kun joku aikakausi loppuu tai jotain on jätettävä elämässä taakse.
2.  En tykkää yhtään koulunkäynnistä.
3.  Olen pienenä syönyt muurahaisia ja tupakantumppeja, minua yritettiin kieltää mutta en ymmärrä miksen uskonut :D
4.  Aika koomista kun katsoo tuon edellisen kohdan, mutta neljäs fakta on että en ole koskaan maistanut tupakkaa enkä aijo vasta kuin 80-kymppisenä mummona!
5. Olen 174 cm pitkä!
6. Olen vain kerran värjännyt kokonaan hiukset. Se oli hyvin epäonnistunut kokeilu joten jäi viimeiseksi :D
7.  En ole koskaan tykännyt julkisilla kulkemisesta, mutta viime vuoden aikana totuin linja-autoiluun niin, että nykyään melkein aina nukahdan bussiin!
8. Inhoan heviä! En ymmärrä sen örinän viehätystä, eihän biisin sanomasta edes saa selvää?
9.  En yleensä asioi nettikaupoissa. Tykkään siitä tunteesta kun saa ostaa vaatteen/muun tuotteen paikan päältä kivijalkamyymälästä.
10. En useinkaan lakkaa kynsiä koska inhoan sitä kun kynsilakka lohkeaa jostain kulmasta ja kynnet ovat epäsiistin näköiset.
11. Olen tosi perhekeskeinen. Mulla on aivan järkkymätön luottamus perheenjäseniini, ne on mun tuki ja turva!


Kysymykset jotka sain:

1. Missä olet/haluaisit olla 10 vuoden päästä?
Olen naimisissa elämäni rakkauden kanssa, meillä on ihana valkoinen pieni omakotitalo rauhallisella paikalla, kaksi lasta, ehkä lemmikkejä (pupu ), olen työssä jossa saan toteuttaa itseäni ja josta nautin, saan rakkautta ja osaan rakastaa muita. 
Mulla on rikas elämä, ei rahallisesti vaan sillai että koen että mulla on kaikkea mitä tarvin ollakseni onnellinen.

2. Mitä piirteitä arvostat/ihailet muissa ihmisissä?
Luotettavuutta, kykyä pukea tunteensa sanoiksi, auttaa toista hädässä, olla tukena läheisilleen ja osaa iloita muiden puolesta.

3. Mikä saa sinut hymyilemään?
Semmoiset vilpittömän ihanat asiat! Ja sarkastiset vitsit!

4.Entä suuttumaan?
Kaksinaamaiset (myös ärsyttävät :D) ihmiset, lasten/eläinten huono kohtelu, rasismi, turha kateus.

5.Lempiruoka?
Oi, tykkään tosi monista!
Ainoat joista en tykkää: einekset kaikessa muodossa, hernekeitto sekä maksaruuat.

6.Esikuvasi?
Kaikki vahvat naiset, jotka ovat aina olleet tuki ja turva läheisilleen, hyvinä ja huonoina aikoina.
Seisoneet mielipiteidensä takana ja uskaltaneet puolustaa omia sekä läheistensä oikeuksia.  
Tehneet töitä onnellisuutensa eteen ja uskaltaneet jättää huonot asiat taakseen ja siirtyä eteenpäin.
Ottaneet elämän elämänä.
Onneksi omassa elämässänikin on läsnä sellaisia henkilöitä  

7. Kosmetiikkatuote, jota kaipaisit eniten, jos sitä ei enää saisi?
Ripsiväri? Shampoo! 

8. Lapsuudesta mieleen jäänyt pienempi tai isompi kohokohta?
Lapsuuden kesät, oltiin pikkuvelin kanssa kahdestaan päivisin kotona ja sain olla tomera isosisko ja pitää veliestä huolta. 
Ne oli silloin vielä niitä huolettomia aikoja. Myös kaikki isovanhempiin liittyvät muistot on niin ainutlaatuisia! Yleisesti lapsuuden parhaita muistoja on kesät ja ulkomaan matkatkin.

9. Uskotko kohtaloon?
Uskon mää jollain tasolla!

10.Mistä tykkäät itsessäsi eniten?
Ulkoisesti pituudestani sekä hiuksista, muuten ehkä herkkyydestä tai empatiakyvystä.

11. Mitä hyvä blogi mielestäsi sisältää?
Kauniita kuvia, mielenkiintoisia tekstejä maustettuna jollain esim. sarkasmilla (toimii aina) sekä omalaatuisen persoonan bloginpitäjänä.


Huijaa vähän enkä haasta ketään tähän, kaikki saa tehdä jotka haluaa!


Kuva: Hanna Poropudas

1 kommentti: