maanantai 2. syyskuuta 2013

Viekää minut sinne missä hän on



- Olen herkkä ihminen, herkistyn lähes kaikesta. Usein kyyneleet kohoavat silmiin tahtomattani. Jos sanakirjassa olisi kuva sanan "herkkä" kohdalla, kuvassa olisi luultavasti minä.

- Olen äärettömän empaattinen, säälin jopa kaupungissa pyöriviä kassialmoja kun ajattelen että mikä heidät on ajanut siihen jamaan...

- Olen todella lapsirakas. Päiväkodissa työskentely ei melkein edes tuntunut työltä, kun lasten ihanat kertomukset ja vilpittömät tunteidenosoitukset tekivät joka päivästä erityisen mukavan.

-Olen ikuinen romantikko. Ehkä sanan perinteisessä mielessä? En sellaisella kliseisellä tavalla ajateltuna. Se että pysyy toisen rinnalla no matter what, on romanttisinta mitä voi olla.

-Minulta puuttuu synnynnäisesti kaksi maitohammasta, ilmeisesti olen skipannut jonkun kehittymisvaiheen jossain vaiheessa, hah!

- Omaan luonnonkiharat hiukset, jo syntyessä minulla oli tumma harakanpesän näköinen pörrötukka, nyt se on toki enää vain laineileva.

- Olen harrastanut keramiikkaa yli 10 vuotta.

- Kaikenlaiset mekot on mun heikkous. Aina kun lähden vaatekaupoille, huomaan iskeväni kerta toisensa jälkeen silmäni vain mekkoihin. 

- Mulla oli ennen tallentava digiboksi, mutta koska mun oli pakko tallentaa muistoksi kohtia/pätkiä mun lempi elokuvista ja ohjelmista, boksi täyttyy heti ja lopulta kovalevy pimahti!

- Mielestäni pikkuvelieni on joskus paljon kypsempi kuin minä, monesti mietin kumpi meistä on se vanhempi haha!

- Haluaisin olla ikuinen lapsi enkä kasvaa aikuiseksi ollenkaan.

- Auringonlaskut on kauneinta mitä tiedän! Varsinkin ulkomailla kun taivas on aivan punainen tai violetti ja aurinko laskee vuoren taakse!

- Nolostun tilanteissa joissa joku muu käyttäytyy huonosti tai on törkeä jotain ihmistä kohtaan, tunnen suurta myötähäpeä vaikka ei tarvitsisi.

-Poikaystäväni on kolme päivää vanhempi kuin minä. Uskoin heti että sen täytyi olla kohtaloa että tutustuimme, koska olemme olleet jo synnärillä todennäköisesti yhtä aikaa! 
Aika hassua ajatella että ukkeli on vaan köllötellyt siellä viereisessä sängyssä vastasyntyneenä ja sitten melkein kahdenkymmenen vuoden päästä se on mulle niin tärkeä ja rakas. 
(Toki en tiedä varmasti onko näin ollut silloin, mutta kuten sanottu, olen romantikko ;)

- Olen tosi kontrollifriikki tietyissä asioissa, joissain taas en yhtään. Riippuu onko asia minulle tärkeä.

- Mielestäni elämän tarkoitus on rakastaa ja tulla rakastetuksi. Ei vaan parisuhteen merkityksessä vaan sillä tavalla mikä on itselle hyvä. Rakkautta on monenlaista, kaikki yhtä tärkeää!

- Olen viimeisen päälle tunneihminen, fiilis menee kaiken edelle. Jos joku ei tunnu hyvältä, en tee sitä. Pitää olla oikea tunne asiasta. Mun lempi tunne on se kun jokin jännä, kiva, tapahtuma lähestyy!

-  En luota uusiin ihmisiin kovin helposti. Huonot ystävyyssuhteet ovat jättäneet jälkensä ja pelkään avata omia ajatuksiani ja mielipiteitäni muille.

- Rakastan sitä että joku hajuvesi tai tuoksu muistuttaa jostain vanhasta ajasta, tapahtumasta tai ihmisestä. Niitä on kiva nuuhkia ja palata ajassa taakse päin johonkin tiettyyn paikkaan tai kokemukseen.

- Kannan tarrarullaa aina mukanani, koska ei ole mitään ällömpää kuin hitosti kanin tai kissan karvoja mustissa vaatteissa!

6 kommenttia: