perjantai 13. syyskuuta 2013

Me juostiin pakoon nauraen

Faktat tiskiin:

Mulla on naiseksi hiton iso jalka!
Kaikki aina sanoo että tämmönen hujoppi ei pysyisi edes pystyssä jos omistaisi pienemmät jalkaterät. 
Oon aika varma että pysyisin, tai ainakin mulla ois hienommat kengät jalassa vaikka kellahtaisinkin nokalleni.
Tästä syystä kenkäostoksille lähteminen on aina tuskaa mulle. 
Kaikki kengät nimittäin valmistetaan jollain "kiinan kokoasteikolla" jotka ei mene lähellekkään mun kavioon...
Naisten kengissähän suurin koko yleensä on 41 jos ei halua turvautua Ecco -tyylisiin terveyskenkiin.
Voin ihan rehellisesti kertoa että liian pienillä kengillä käveleminen on tuskaa, miesten puolelta ostetut tennarit näyttää urpoilta ja Kuoma-kengät nobody want's to wear.

Tänään oltiin menossa Rintamäelle katselemaan mulle takkia kun siellä oli jotku ihmeen kellaripäivät joissa oli melko mojovia alennuksia.
Ekana suuntasin takkihyllyille, tarjonta aika huonoa...

Sitten mun silmät sattu johonkin kauniiseen ja värikkääseen, Niken lenkkareihin!
 Pengoin laatikkopinoja jossa oli sekaisin kaikkien maailman lenkkari merkkien laatikoita, kaikissa koko skaaloissa sekä naisten ja miesten kenkiä.
En löytänyt omaa kokoani (yllättäen) ja lähdimme liikkeen yläkertaan.

Yläkerrassa oli myös sekalainen pino kenkälaatikoita alennushyllyssä...
Ja niitä oli lisää, niitä samoja violetteja Niken juoksukenkiä!
Jee!
Äiti pongasi lenkkarit mun koossa ja kassan kautta ne lähtivät mukaan!

Ilmeisesti Niken lenkkareissa on isompiakin kokoja myös naisille, mahtavaa! :)
Kaikenlisäksi alennus oli niin tuntuva että ei voinut olla muutakuin iloinen!

Nyt tulee tuhat ja kaksi kuvaa näistä kaunokaisista!

(Ainii, lähdin siis ostamaan sitä takkia ja sekin löytyi edullisesti toisesta kaupasta tosin)

Nike Anodyne DS 






















Hauskaa viikonloppua!

2 kommenttia: