torstai 5. syyskuuta 2013

Päivittäinen kosmetiikkani

 Ajattelin koota yhteen postaukseen meikit ja muut kosmetiikkatuotteet, joita käytän yleensä päivittäin.
Osa on vanhoja suosikkeja jo yläasteelta lähtien, osa uudempia tuttavuuksia. 
Olen aika arka vaihtamaan ja testailemaan tuotteita niiden nykyisten melko korkeiden hintojen takia. Mielummin ostan varman suosikkini, kuin tuhlaan 20 euroa tuotteeseen, jonka toimivuudesta minulle en ole varma.
Kaikki nämä tuotteet olen siis todennut toimiviksi minulle sekä ihotyypilleni.
Hajuvedet on tosin valittu täysin kauniiden pullojen ja tuoksun perusteella ;)




 1. Wellan hiuslakan Shiny hold:in löysin about siihen aikaan kun näiden pullot uudistuivat. Mielestäni sopii normaaliin päivittäiseen tarpeeseen loistavasti, tuoksu ei ole liian voimakas eikä lakka tahmaa hiuksia.
2. Marc Jacobsin Oh Lola -hajuveden sain poikaystävältä synttärilahjaksi (valitsin tosin itse pullon ) ja kuukauden päästä se on siis ollu vuoden jo käytössä, päivittäin. Tämä tuoksu on kuin minulle tehty!
3. Rimmelin Stay Matte -puuteri on juurikin niitä vanhoja suosikkeja. Edullinen, peittävä ja vaalein sävy on tälle kalkkilaivan kapteenille just sopiva.
4. HAHAH, matikka ei oo koskaan ollut mun vahvin laji, hyppäsin nelosen yli. Oh god.
5. Puuterisuti on Oriflamen muutaman vuoden vanha, sain sen mummulta vuosia sitten ja on palvellut uskollisesti.
6. Pirkka karpalo huulirasva antaa kivan sävyn huulille ja hoitaa.
7. Escadan pikku hajuvesi kulkee mukana laukussa helposti. Rakastan Escadan tuoksuja!
8. Rimmelin  Glam eyes nestemäinen eye-liner on aika uusi tuttavuus mulle, mutta taitaa jäädä mun meikkipussiin pidemmäksikkin aikaa. Saa tosi helposti suorat ja siistit viivat tehtyä tämmöinen räppäkäpäläkin!
9. Maybellinen Dream pure BB -voide on kivaa vaihtelua meikkivoiteelle silloin kun ei tarvitse niin vahvaa peittoa, vaan haluaa antaa ihon hengittää ja levätä. Kesällä toimii hyvin!
10. Maybellinen Dream matte mousse:a olen käyttänyt muistaakseni 7. luokasta lähtien. Juuri mun iholle tarpeeksi peittävä ja jättää ihanan matta pinnan. Luottotuote!
11. Gina Tricot:n luomivärit ja puuterit ovat hinta-laatusuhteeltaan loistavia!
12. Max Factorin 2000 Calorie on uusi tuttavuus (ennen käytin sitä keltaisessa purkissa olevaa), jonka rahapulassani ostin, kun se hieman halvempi oli. Hyvä ostos! Voisi sanoa että paras ripsari vuosiin!
 Ei kuivu kuukaudessa putkiloon, tekee dramaattisen mustat ripset ja antaa paljon pituutta ja tuuheutta, loistava tuote!
13. Diorin addict -hajuvesi kulkee myös varalla laukussa mukana joka päivä.
























2 kommenttia:

  1. Mä käytän kans tuota Maybellinen BB:tä! Sekoittelen sitä paksumpaan meikkivoiteeseen, se on kivan kevyttä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :) Joo niin on, itse tykkään varsinkin kesällä käyttää sitä! :))

      Poista